متن اهنگ

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ

متن آهنگ فرودگاه آروین صاحب

متن آهنگ فرودگاه آروین صاحب
Lyrics Music Arvin Saheb Foroodgah



ترانه و شعر آهنگ فرودگاه آروین صاحب
چقد دور شدی از منو از چشام
از این فاصله چیزی معلوم نیست
نه قلبم نه چشمام نه خوابه شبام
داری میریو چیزی آروم نیست
تو از پشته این شیشه پر میکشی
چه کاری کنم جز تماشایه تو
فقط میتونم بعد از این ماجرا فرودگاهو لعنت کنم جایه تو
داری کم کم از دسته من میریو میدونم که دوریت طولانیه
تو غربت که میری چشاتو ببند
چشات عشقه یه مرده ایرونیه
جدایی فقط از جلویه چشام همین خاطراتی که رد میشه نیست
جدایی فقط دست تکون دادنه جدایی فقط پشته این شیشه نیست
تو از پشته این شیشه پر میکشی چه کاری کنم جز تماشایه تو
فقط میتونم بعد از این ماجرا
فرودگاهو لعنت کنم جایه تو
تکست آهنگ فرودگاه آروین صاحب
داری کم کم از دسته من میریو میدونم که دوریت طولانیه
تو غربت که میری چشاتو ببند چشات عشقه یه مرده ایرونیه
جدایی فقط از جلویه چشام
همین خاطراتی که رد میشه نیست
جدایی فقط دست تکون دادنه جدایی
فقط پشته این شیشه نیست
چقد دور شدی

دانلود آهنگ جدید آروین صاحب فرودگاه

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۱

متن آهنگ ساعت خاص معین و کیوان و رضا شفیعی

متن آهنگ ساعت خاص معین و کیوان و رضا شفیعی
Lyrics Music Moein And Keyvan Ft Reza Shafiee Saate Khas



ترانه و شعر آهنگ ساعت خاص معین و کیوان و رضا شفیعی
فوق العادست حالم با تو بدجوری خوشحالم
میای دستامو میگیری که رویایی بشه حالم
فوق العادست حالم مثه بارونه پاییزی
به آغوشم که میریزی چقد تو لذت انگیزی
هر شب تو یه ساعته خاص میرم با شوقو احساس
به دیدنه چشاش میشینم
هر شب تو یه ساعت خاص همون وقتی که تنهاست
بهش میگم عاشق ترینم تو یه ساعته خاص
تکست آهنگ ساعت خاص معین و کیوان و رضا شفیعی
تو یه حسی بهم میدی که من بدجوری خوشحالم
کنارت راه میفتم به خوشبختیم میبالم
کنارت راه میفتم که به دنیا بفهمونم
مثه جونم دوست دارم نه حتی بیشتر از اونم
هر شب تو یه ساعته خاص میرم با شوقو احساس
به دیدنه چشاش میشینم
هر شب تو یه ساعت خاص همون وقتی که تنهاست
بهش میگم عاشق ترینم
تو یه ساعته خاص , ساعته خاص
فوق العادست حالم


دانلود آهنگ جدید معین و کیوان و رضا شفیعی ساعت خاص

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۹

متن آهنگ شبی که مردم سهیل Sz

متن آهنگ شبی که مردم سهیل Sz
Lyrics Music Soheil Sz Shabi Ke Mordam



ترانه و شعر آهنگ شبی که مردم سهیل Sz
تیک تیک تیک
تیک تیکه صدایه ساعت
آخره شبو رویه تختم نشستم
فکر دروغایی که ازت شنیدم
صدات تو سرمه و میلرزه دستم
زنگ زدم بهت یک ساعت پیش
از سر دلتنگی خواستم برگردی با یه پوزخند ریز گفتی
به یه آشغاله دیگه ای عادت کردی
یه قطره اشک از چشمم افتاد نذاشتم لرزشه صدامو بفهمی
میدونستم بفهمی میخندی
صدامو صاف کردم بهت گفتم
که امیدوارم کنارش خوشبختشی
تکیه دادم به دیوار با هر تیکه تیکه ساعت سر بهش میکوبم
خیلیا زنگ زدن پرسیدن چطورم میگفتم خوبم
نبودم اصلا خوب نبودم اصلا
هیشکی نفهمید اون شب یه چیزی تو دلم مرد
همه چیمو ول کردم وقتی بهم گفتی ولم کن
هیشکی نفهمید اون شب چجوری زمین خوردم
هنوزم میزنه قلبم ولی من اون شب مردم
تکست آهنگ شبی که مردم سهیل Sz
شبایه بودن که تا صبح شدن من نابود شدم
دوروبریام بهم میگفتن آروم شو مرد ولی خیلی راه بود تا آروم شدن
همون شبایی که عمرن از یادم نمیره مگه چند بار میشه که یه آدم میمیره
چند بار باید جلو چشات بغضم بگیره اکی اصا از زندگیت این بازنده میره
دیگه نیستم که سر رو شونم بذاری جایه شیطنته لباتو رو گونم بکاری
دیگه نیست کسی مراقب باشه سر لجبازیات
با دوستایه همه کارت قاطی نشی تو هر کاری
دیگه اشکاتو پاک نمیکنه دستام میرمو اینبار دوتا نمیشه حرفام
اون شبه لعنتیم یادمه که گفتم دیگه مثه روزایه قبل نمیشه فردام
از فرداش هیچی مثه قبل نشد بازم راجبت حرف نزنم دیگه هیچ جایی
مثله آدمایه معمولی میگذرونم
فقط یکمی زیاد شده سیگارو چاییم پیتزا و قاطی صدامو داری
صدامو داری , صدامو داری


دانلود آهنگ جدید سهیل Sz شبی که مردم

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۷

متن آهنگ معنی عشقو نفهمیدی مهران باقری

متن آهنگ معنی عشقو نفهمیدی مهران باقری
Lyrics Music Mehran Bagheri Maniye Eshgho Nafahmidi



ترانه و شعر آهنگ معنی عشقو نفهمیدی مهران باقری
چطوری دلت میاد ازم جداشی
این خودت بودی که رفتی نخواستی باشی
نخواستی باشی
من میخوام خودت بگی چا رفتی
به رویه دردو غمام چشماتو بستی
چشماتو بستی
من که گفتم نگرانتم باش کنارم
وقتی رفتی از همون روز بیقرارم
بیقراره قرارمون میمونم
من که گفتم , من که گفتم , من که گفتم نگران
من که گفتم تا تهش باهات میمونم
معنیه عشقو نفهمیدی میدونم
بیقراره قرارمون میمونم
من که گفتم , من که گفتم , من که گفتم نگران
تکست آهنگ معنی عشقو نفهمیدی مهران باقری
حالا تو نیستیو این دلم میدونه
تویه حسرته نگات تنها میمونه
تنها میمونه
به دلم میگم دیگه بس کن اونکه رفته
بذار هر کجایی که خواست بره شدی خسته , دیگه بسه
من که گفتم نگرانتم باش کنارم
وقتی رفتی از همون روز بیقرارم
بیقراره قرارمون میمونم
من که گفتم , من که گفتم , من که گفتم نگران
من که گفتم تا تهش باهات میمونم
معنیه عشقو نفهمیدی میدونم
بیقراره قرارمون میمونم
من که گفتم , من که گفتم
من که گفتم نگران



دانلود آهنگ جدید مهران باقری معنی عشقو نفهمیدی

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۵

متن آهنگ میان پرده نیما محبوبی

متن آهنگ میان پرده نیما محبوبی
Lyrics Music Nima Mahboobi Mian Parde


ترانه و شعر آهنگ میان پرده نیما محبوبی
یه دفعه گوشتو پیچیدی دوره دنیایه خیالاتیه من
واقعیت یهو دستاشو کشید رویه چشمایه خیالاتیه من
زندگی تو رویا آسون تر بود جلویه پنجره وامیستادم
جسممو تو خونه جا میذاشتم تویه دریا راه میفتادم
بعضی وقتا طبقه عادت یه دفعه صحبت از ساحلو دریا میشد
باز فکرم راهشو کج میکرد سمته دریا بی اجازه سره خود
یهو از پنجره دورم کردی
تو خیالاتی نبودی اصلا
همه چی کنار تو عجیب بود
روحو جسمم با هم عاشق میشدن
تکست آهنگ میان پرده نیما محبوبی
ولی من حرفو عوض میکردم میکشوندم به گلایه پیرهنت
یه میان پرده ی زیبا میدید پنجره از دور با خندیدنت
از تنم آغوشتو وا کردی زندگی بدونه پیرهن سخته
خاطراتت وسوسه انگیزن جلویه پنجره رفتن سخته
یهو از پنجره دورم کردی تو خیالاتی نبودی اصلا
همه چی کنار تو عجیب بود روحو جسمم با هم عاشق میشدن
یهو از پنجره دورم کردی
تو خیالاتی نبودی اصلا
همه چی کنار تو عجیب بود
روحو جسمم با هم عاشق میشدن



دانلود آهنگ جدید نیما محبوبی میان پرده

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۴

متن آهنگ دارم عاشق میشم رضا قلی پور

متن آهنگ دارم عاشق میشم رضا قلی پور
Lyrics Music Reza Gholipour Daram Ashegh Misham



ترانه و شعر آهنگ دارم عاشق میشم رضا قلی پور
تو این شبه بارونی میخوام باشی کنارم
انگار به هیشکی جز تو علاقه ای ندارم
پشته شیشه صدایه بارونه
انگار از تو واسه من میخونه
یه حسه تازه داره وجودمو میگیره
یه لحظه اون نگاهت از یاد من نمیره
بی تو امشب ابریم میبارم
بیشتر از هر کسی دوست دارم
ببار بارون ببار بغضمو پرپر کن
ببار بارون ببار حالمو بهتر کن
ببار بارون ببار من گله آتیشم
ببار بارون ببار دارم عاشق میشم
دارم عاشق میشم
تکست آهنگ دارم عاشق میشم رضا قلی پور
امشب عطرت مثله هوا تو همه جایه این خونست
برایه عاشق شدنم انگار بارون یه بهونست
شاید تو هم هر جا هستی دچار حسه مبهمی
شاید تو هم عاشق شدی شاید تو هم دلتنگمی
ببار بارون ببار بغضمو پرپر کن
ببار بارون ببار حالمو بهتر کن
ببار بارون ببار من گله آتیشم
ببار بارون ببار دارم عاشق میشم
ببار بارون ببار , ببار بارون ببار , ببار بارون
دارم عاشق میشم



دانلود آهنگ جدید رضا قلی پور دارم عاشق میشم

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۳

متن آهنگ اگه من برم بهزاد لیتو

متن آهنگ اگه من برم بهزاد لیتو

Behzad Leito Age Man Beram


اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه

میگن که رپ نکن بچسب به کارُ درست
هیچی نبودم چسبیدمُ ساختم این راه رو از صفر
دوستامم درستارو خوندن هرکودوم ماثر
محصل ، خلبان دُکی وکیل یکی مهندس
ولی منم رپرشون اسممه همش ته دلشون
عکسمو به همه نشون میدن میگن این رفیق منه
باشیم توی بدبختیا عروسیش کنه جلیقه تنش
مهم نیست برینه بعدش عکس ازش بگیره فنش
نمیگن لاپاش خایس میگن که باباش مایست
ای کاش بود توی رپ لِی جاش موند خودش رفتُ بیتاش موند
زیاد شدن پیجاش زود لژیونر بیت آشور میگن که ای کاش بود ای کاش بود

اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه

مامانمو خدا معلمامن
تند میرم بلند گامم
به جلوست کلا نگامم
گرم خونه روشن چراغم
این موزیکم طراحیمه
حاصل من و تنهاییمه
کاری ندارم من با کینه
گوش کنن بگن حرفات اینه
میاد پلوم هر شخصیتی
تانکم خودم قوی و بزرگ
نه ندارم من ترسی از تیر
خوش بینم تو هر وضعیتی
ای کاش خوب شه اوض احوالم
تا که بدم باز پز از کارم
خوشحال پاشم صبح از خوابم
هنوز با خودم صحبت دارم
شاید الان حسو بد کنم
ولی میخوام صفرو صد کنم
نقدو بگیر قسطُ رد کنم
تا تهش من اسمو در کنم
الا زیر پام تله ست
میرم جلو میگم باز نترس
قله سختُ راهعجیب برسه تا ته کاش نفس

اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه
اگه من برم اینا دلشون تنگ نمیشه

میگی نرو، میگی نرو

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۰

متن آهنگ خاک بهزاد لیتو و سیجل و نسیم

متن آهنگ خاک بهزاد لیتو و سیجل و نسیم

Behzad Leito Khaak Ft Sijal & Nassim

(سیجل)
یکی دو تا سک سی باهامه
عشق و حال جنسی کامل
مث که برجا استکان
جوری میریم بالا انگار فستیوالِ

هوا خوب،استخر،رد بول ، یگر بامب
هر چی که میخواد،میخوام بگه بام
صاف برم جلو،بچسبم به سقف
مایکل آنجلو
تویِ فکرته رازِ گنجِ تو
فولی آخرش با یه پنج و دو
زندگی یه فلسفست
خوش باش تا بیفتی از نفس
ماراتون کاریم
هر چی که میخوایمُ ماها چون داریم
تا دورِ همیم آره آناکونداییم
منو هر جا هر کسی دید
خیلی شیک و مجلسی
سطح کار بالاست
مینیمم کارایی به سمت باهاماست
شبِ شانسِ ماست
خط لاماهاست
همه حرفا رو زدیم بحثِ ماندلاست

شب آفریدی،شمع آفریدم
خاک آفریدی،جام آفریدم

(بهزاد لیتو)
اا
خوشحالم،خاکی بار اومدم
گفتن نه،شاکی باز اومدم
محکم قوی 4 دیوار خونمم
پُر کردم با ایمان کولَرم
میریم با هم سان بار تا تَش پَ
راهو بلدم،کاپتان با نقشم
نه که بیخودی با بادبان بلند شم
اگه هوا بده آفتاب باشم گرم
میرم آروم ریز من رو موضوع
جدی نه و نیش خندِ پُر رو
براق روم و شیکم و خوش رو
زندگی میره میگذره چون زود
ول بگرد با این فکر
که ندارش و دل نگرانی
کارما خوابونده 2 آس پشتمون
هر کاری کنیم بازم دعاست پشتمون

شب آفریدی،شمع آفریدم
خاک آفریدی،جام آفریدم
بیابان و کوهسار و راغ آفریدی

(بهزاد لیتو)
اا
میدونم داریم هر دو تقصیر
جمع خوبه بیخیال ضرب و تقسیم
نریم دنبال جنگ و هم تیم باشیم
و بنویسیم ما از نو تقویمُ
عمر میره زود به هر حالی سریع
بهتره گوش به حرفا ندی
بقیه کین تو الماسِ منی
میدونی که تا تَش واسه همیم
اگه بد بوده قبلا فازلِی
الآن دنبال لبخنداست
چهار قدم راست تا مرز و بوم خوش
حال تر میشیم هر کدوم الآن دور از خونه
همینه باکم،وقتی با توأم،زمینِ خاکم
سلامتی اون بالا سری
که درا رو برامون همیشه وا کرد

(سیجل)
خاک،آتیش،آب باد
داغون نه آباد
بهشت همین اینجاست
که زشت ترین جاست
چون توش ماها آزاد
قشنگیا رو انتخاب میکنیم
بدی ها رو هم زنده خاک میکنیم
افتخار میکنیم به عمقِ نگامون
در میاد أ تو نقطه چشامون
نمیذاریم گیر کنه عقده یه جامون
اگه بال نیست آسمون هست
امسال نیست باز یه روز هست
که میشه توش باز خدا رو دید
سیبُ أ درخت باز دوباره چید
حوا،آدممنون کنه
با هم،عالممون پُره
این زمینه که مادرمون شده

شب آفریدی،شمع آفریدم
خاک آفریدی،جام آفریدم
بیابان و کوهسار و زاغ آفریدی
بیابان و گلزار و باغ آفریدم

(نسیم)
همه ی عمر مثِ،مثِ یه باده
که میاد و میبره همه چیزو چه ساده
همه ی عمر مثِ،مثِ یه راهه
که میبره تو رو اونجا که سابق
جوابش با ماست
جوابش با ماست
برای بالا

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۰

متن آهنگ بد نشو بام بهزاد لیتو و سیجل و علیرضا جی جی

متن آهنگ بد نشو بام بهزاد لیتو و سیجل و علیرضا جی جی

Behzad Leito Bad Nasho Baam Ft Sijal & Alireza JJ


هاا این موتور خاموش بشو نیست
بیست و سه
من یعنی همون مرد پر امیدم
جنگجو به دشمنا طرح صلح میدم
آدزم زیاد شرط بردُ چیدم
بدخواها کنار چون بچه تخسُ دیدن
من مرد کار یه جملم هاا
پروردگار جلوم هست
تا نخورم محض راه به بن بست
هاه فرصت دستِ ماست بجنب پس
تو جیب مچالست من نقشه فردام
جوری ساختمش که توش غرق شه دردام
دارم جهنمو میکنم بهشت یه نمه
برا اینه چشا زوم شده فلش به منه
هاا نیا نیست فایده سبقت توش
دیگه زور نزن داره میاد منبعد بوش
میگن همه چی خوبه ولی به سادگیش
سالِ دیگه میام بهتر از سالِ پیش

بد نشو بام که نیست به نفعت
نه نیست به نفعت، نه نیست به نفعت
آه دنبالم نکن من تا تهش باهات میام
هرکاری میکنی یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه
من پامو میکوبونم هربار میام

(سیجل)
پامو میکوبونم هر بار میام
دوست به اندازست بد خام میخوام
ولی تو بکش کنار که نیست به نفعت
وصفش در میره ذاتِ بی صفتت

گرگِ منم شنگولو منگولی حبه ی انگوری
سایم از هرجا رد شه که دربونی
آروم بگیر شر بدِ دایی
اینقدر مشکل نشو یهو حلت میکنیم شربت مایی
من که جام محکمه حسابامو پس دادم
یه فاکتور کمه آره نرم بیا جلو هاردکور نشه
که مردیه هرکی فکر سالخوردشه
ولی وای اگه مجبور شم
بشون بگو اینقدر آبمو نجوشن
نمیشناسم دیگه دوستُ دشمنو
تاریک میکنم روز روشنو

(لیتو)
بد نشو بام که نیست به نفعت
نه نیست به نفعت، نه نیست به نفعت
آه دنبالم نکن من تا تهش باهات میام
هرکاری میکنی یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه
من پامو میکوبونم هربار میام

(جی جی)
میدونم مورد دارن کارا گاهی
تو چرا پیگیره مایی مگه کاراگاهی؟
حالا کارا گایید تاحالا با این بیتا چند بار رفتی بالا پایین؟
اینستایی میخوای خز باشی
شل کن زاخار خش خاشی
دستتو خوندم امثال تورو من بس که کوبوندم
بچه چوپون نه، نمیبینم مصاحبتو
تو، تو کامنتایی من تو راهه مسافرتو
سر و ته پیاز نیستی چرا اشکت در اومد
ذوق کردی واست هشتگ در اومد
خایه مالی واسه چارتا فن تو اینستا
سرت گرم ِعکسِ عین زن توریستا
با چار ماه جیم میخوای باشی یه ناب
گوگول جم کن بره اینم ماشین حساب

(لیتو)
بد نشو بام که نیست به نفعت
نه نیست به نفعت، نه نیست به نفعت
آه دنبالم نکن من تا تهش باهات میام
هرکاری میکنی یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه
من پامو میکوبونم هربار میام

ادامه مطلب...
  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۹

متن آهنگ جام خوبه بهزاد لیتو و عرفان

متن آهنگ جام خوبه بهزاد لیتو و عرفان

Behzad Leito Jaam Khoobeh Ft Erfan


داف میره بالا پیک بام تپل
پاهاش میره بالا بد تکواندو طور
چرخیده چشم زیر پلکام دو دور
داغ می‌شه فوری با یه کام موتور

سرُ میده میره سریع سر لا سینه
میگه در خدمتم انگار سربازیمه
اینجا گرمِ ولی‌ پای برف بازیه
چوس می‌کنه ولی‌ با یه حرف رازیه

‌اآه می‌دونه همیشه کلی‌ پره جیبامون
چشام خط شده بم میگه کنیجیوا اون
وقتی‌ لی میاد می‌تونی هر طوری شی با اون
گل زدی میدونم من دو هیچی‌ داغون

بیخی‌ سلام علیکم بگو برام اَ لیتو
وقت نیست برنامتو تو برا بد طی‌ کن
آره بده بره بحثو تو حرفِ نزده
ببین حاشیه رو ولش تویی مدِ نظرش

ما از اول بودیم رو کار دایی
بکش کنار به زور نکن تو
بدون اینجا مال منِ فقط دایی تو
بکش بیرون بکش بیرون

(عرفان)
فازِ میره میاد مال ویدِ زیاده که داره ایده زیاد
می‌شه روشن میره یادش تیرگیا افتادیم گیر کیا دنیارو مثل تیله میخواد
هرچی‌ دیده میخواد و بعدشم یکم
ساعتهای پیله میخواد
آره طرف میگه عیبی نداره
به یکی‌ بده ازش یه ای پی دراره

هههه رابطه ها چه گرونن، ولی
خرجش نمیکنم یه قرونم
بده اونور پسرا فکر سکسه خوبن دافا فکر سکه پولن
منم فکر یکّه بودن آره بده اونور
آه بکش بیرون از ما کل شهر میکوبنو منم بیرونم باز
کی‌ اومد باز دیر اومد باز
صدامم پخش تو شهر هست دیروز از ما

(لیتو)
ما از اول بودیم رو کار دایی
بکش کنار به زور نکن تو
بدون اینجا مال منِ فقط دایی تو
بکش بیرون بکش بیرون

جام خوبه نیا ، جام خوبه نیا
جام خوبه نه ، جام خوبه نیا
جام خوبه نیا ، جام خوبه نیا
جام خوب نیا ، جام خوب نیا

نیا انقدر دیگه بحثِ لفظی بام
داری میکشی رو مستی بد سیگار
میری کنار بد از قصد می‌چسبی باز
بزی لی مثکه تو قلب شیکستی هاه
بحث باشه خوبه ولی‌
تش آره خونه نریم
فرداش یه مودِ بدی منو میگیره
پس باید ما حال کنیم همین
آخه من اصلا تو فازِ جدی نیستم
نه که مث تو یه زندگی‌ چرت بی ریسکم
آرزوات چه بی ریختن
من ضبطم بیخیال چک نویس پس
آره بهش شده کم نیازم
مایه‌ های خمیازم
بدون منم پایم خیلی برا خراب کاری
چون فردامو بد می سازم

ما از اول بودیم رو کار دایی
بکش کنار به زور نکن تو
بدون اینجا مال منِ فقط دایی تو
بکش بیرون بکش بیرون

جام خوبه نیا ، جام خوبه نیا
جام خوبه نه ، جام خوبه نیا
جام خوبه نیا ، جام خوبه نیا
جام خوب نیا ، جام خوب نیا

(عرفان)
آه کل شهر مالِ منه شهر مال منه کل شهر مال منه
آه، آره کل شهر مالِ منه شهر مال منه کل شهر مال منه آه
  • ۹۵/۰۴/۰۵
  • مهدی زارع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی